Inspekcja
Podszedł do mnie i podniósł mój podbródek do góry.
- Myłaś dziś włosy?
- Tak, Panie.
Popatrzył z
dezaprobatą i przejrzał je. Otworzył mi usta i zajrzał w zęby.
- Musisz dokładniej
je myć.
Spojrzał na szyję,
obejrzał twarz.
A ja poczułam się
taka mała i uległa... Własność. Tak właśnie dokonuje się jej przeglądu,
inspekcji. I uwielbiam to uczucie.
Pamiętam jak kiedyś byłam bardzo chora, Pan znalazł mnie całą telepiąca się z zimna. Nawet nie miałam gorączki, po prostu było mi straszliwie zimno. Włożył mnie wtedy do wanny i wlał tam gorącej wody. A następnie delikatnie mnie mył. Nogi, ręce, ciało. Polewał mnie gorąca woda, aż się uspokoiłam i nagrzałam. Przestałam drżeć.
Takich wspomnień mam wiele, ale to akurat wyjątkowo utkwiło mi w pamięci. Był ze mną i obok mnie w wielu momentach, gdzie to ja potrzebowałam opieki. Podawał herbatę, gotował rosół na przeziębienie, szedł po leki w środku nocy, jechał samochodem, gdy źle się poczułam będąc sama, był obok, tak zwyczajnie...
Mało
"niewolniczo"... A może wręcz przeciwnie... Bardzo
niewolniczo...
[He looked on her
intently. He studied her. He gave her great attention. She turned her head to
one side, her wrists secured in many turns of the binding fiber, her fists
clenched....on earth many men did not even know their wives...Never, truly had
they seen them. But a Gorean Master will know every inch, and care for every
inch, of one of his slave girls. He will know every hair, every sweet blemish
of her. In a way she is nothing to him, for she is only a slave. But in another
way she is very important to him. (…) She is his property.]
Hunters of Gor, p. 145.
Spojrzał na nią uważnie. Studiował ją. Poświęcił jej wiele uwagi. Odwróciła głowę na bok, jej nadgarstki były zabezpieczone wieloma zwojami włókna, jej pięści zacisnęły się... (…) na ziemi wielu mężczyzn nawet nie znało swoich żon... Nigdy, naprawdę ich nie widzieli. Ale Goreanski mistrz będzie znał każdy cal i dbał o każdy cal swojej niewolnicy. On pozna każdy włos, każdą jej słodką skazę. W pewnym sensie jest dla niego niczym, bo jest tylko niewolnicą. Ale z drugiej strony jest dla niego bardzo ważna. (…) Jest jego własnością.
["Come here,"
I said, "and kneel here." She rose from the water, it dripping from
her body, and came and knelt on the grass, on the bank of the small stream,
where I had indicated. I took the comb from her and laid it to the side. I then
took the brush and, kneeling behind her, began to brush out her hair. It is not
unusual for Gorean masters to comb and groom slaves, or ornament them
personally, much as they might any animal that they owned.]
Savages of Gor, p. 237.
„Chodź tutaj” – powiedziałem – „i uklęknij tutaj”. Podniosła się z wody, która kapała z jej ciała, podeszła i uklękła na trawie, nad brzegiem małego strumienia, gdzie wskazałem. Wziąłem od niej grzebień i odłożyłem go na bok. Następnie wziąłem szczotkę i klękając za nią, zacząłem czesać jej włosy. Nie jest niczym niezwykłym, że goreańscy mistrzowie czeszą i pielęgnują niewolników lub ozdabiają ich osobiście, tak jak robiliby to z każdym innym zwierzęciem, które by posiadali.
---
He walked over to me and lifted my chin up.
- Did you wash your hair today?
- Yes, Master.
He looked at it disapprovingly and looked through
it. He opened my mouth and looked into my teeth.
- You must wash them more thoroughly.
He looked at my neck, looked at my face.
And I felt so small and submissive.... Property.
This is how it is reviewed, inspected. And I love that feeling.
I remember once when I was very sick, the Master
found me all shivering from the cold. I didn't even have a fever, I was just
terribly cold. He then put me in the bath and filled it with hot water. And
then he gently washed me. My legs, my arms, my body. He poured hot water over
me until I calmed down and warmed up. I stopped shivering.
I have many such memories, but this one is
particularly memorable. He was with me and beside me in many moments when I
needed care. He served me tea, cooked me broth, went to get my medicine in the
middle of the night, drove me in the car when I felt bad when I was alone, he
was beside me, just like that...
A little "slavish"... Hmm? How so? A Master
who serves tea to a slave? Is he a true Master?
Or maybe the opposite... Very “slavish”... Very
Gorean...
Ja raczej nie miałam nigdy takich inspekcji. Raz? Może dwa? Nie licząc inspekcji stanu wilgotności miejsca wiadomego czasami znienacka. To akurat dość często. Zawsze mnie to strasznie zawstydzało i deprymowało. Długi czas.
OdpowiedzUsuńDla mnie to taki aspekt... Hmm... Czuję się zaopiekowana, jak zwierzątko właśnie ale i poniżona, zawstydzona, to też...
Usuń